De baixa laboral

No sóc un tio d’agafar la baixa. En 12 anys que porto treballant només recordo haver agafat la baixa per una grip, un voltadits, una luxació d’espatlla i unes vacances que no em volien donar. Res més. Un paio molt sencer, saludable i fidedigne. Exemplar diria. A Nova Zelanda, en 9 mesos de feina no he faltat ni un sol dia a treballar. Sempre tres minuts tard (excepte un dia que em vaig adormir 30 minuts i un altre 45) però sempre “a l’hora”, sempre. Fins avui, primer dia de baixa.

20130810_124250

El turmell n’ha estat el culpable. No em pregunteu què m’ha passat perquè no en tinc ni idea. Ahir em vaig llevar fantàsticament bé i tres hores després, quan en portava dues treballant, em va començar a fer mal. Una hora més tard no podia caminar. Vaig fer via cap a l’hospital. Evidentment vaig dir que m’havia passat a la feina, per si de cas les coses van com a casa i em paguen les hores que no treballo.

Què puc dir… l’hospital molt bé. Com tot el que es fa de manera oficial a NZ, va caler omplir un formulari. El de l’hospital és de dues pàgines. Vaig al·lucinar com de ràpid parlava la metgessa que va repassar el formulari amb mi i em va fer les típiques preguntes d’al·lèrgia i tal. Cap problema, com que sempre haig de respondre que “no” a tot, va ser fàcil.

la radiografia va tardar una mica més… uns 40 minuts d’espera (sol) fins que em van cridar per fer-me tres x-ray, tot bé, res trencat. Vaig marxar d’allà sense saber què m’havia passar i amb el doctor dient-me que no tenia ni idea de que tenia. Allò típic de “nen, fes dos dies de repòs, pren gelocatil i torna a la feina, gandul”.

Doncs aquí estic, dia de repòs 1.

Anuncis

Deixa un comentari

