Acomiadat i recontractat

Ara fa 10 anys els Pujol de Cardedeu es venien la pizzeria Tarantel·la perquè un bon home la portés a la ruïna. Això no vindria a “cuentu” si no fos perquè d’aquí 2 dies l’Albion canvia de mans. Sóc molt de treballar en empreses que canvien de propietaris. La Tarantel·la, Caixa Manresa, l’Albion. Un expert en canvis, creieu-me.

A la Tarantel·la, els Pujol es van vendre el negoci amb els seus empleats. Bons homes, no em vaig haver de preocupar de res, com si d’un esclau em tractés, la meva persona anava incorporada en la venda del negoci. A Caixa Manresa, el canvi d’amo em va obrir una porta de sortida amb indemnització i agraïments per fotre el camp. A l’Albion, quelcom nou, he estat acomiadat, a seques, sense indemnització ni compassió.

El nou propietari, murri, ha rebutjat la proposta de quedar-se els empleats però, més murri encara, ha volgut una entrevista personal amb cadascun de nosaltres, una mena de “re-entrevista” de feina per recuperar la feina que tots perdrem demà diumenge.

albion_hotel_and_pub_in_the_auckland_cbd

La meva bona tasca fins al moment ha permès que la meva entrevista personal es limités a una pregunta: Si t’interessa continuar, ets benvingut. T’interessa?.

Poc marge de maniobra tinc tenint en compte el meu visat lligat a l’Albion. Si us haig de ser sincer, el canvi fa molt bona pinta. L’Albion no va tan bé com hauria d’anar i, amb el potencial que té l’edifici i el negoci, és molt difícil que la cosa vagi a pitjor.

Resumint, dilluns tinc feina nova. Mateix lloc, mateixos companys però feina nova. I, com sempre, les feines noves comporten nous reptes i noves maneres de fer. I a mi això m’agrada.

Apa, marxo a treballar. Penúltim dia amb l’Albion tal com es coneix. Per celebrar-ho, uns All Blacks contra Sud Àfrica. Partidàs.

Anuncis

Deixa un comentari

