1000 dies

Ara fareu allò de “uala, com passa el temps”. Doncs va, som-hi. Us comunico que avui fa 1000 dies que vaig marxar de Catalunya. 1000 dies d’aquell 24 de gener del 2011 en que m’enfilava en direcció a Londres per una nit més tard començar un viatge trepidant de 28 hores amb destí als antípodes catalans. Sí, 1000 dies.

Quantes coses que han passat des d’aquell 24 de gener. Quan m’hi poso a pensar el cap em comença a connectar esdeveniments i acabo rient i buscant fotos d’èpoques pretèrites. No us ho podeu ni començar a imaginar, en serio. Des d’aquell fred dilluns fins a avui he après més anglès del que mai hagués pogut imaginar, he conegut a la fantàstica Xalita amb qui comparteixo el bo i millor del meu dia a dia, he trepitjat 10 països en un parell de continents diferents i, per si fóra poc, he après a llegir coreà, demanar menjar en tailandès i entendre una pel·lícula americana sense subtítols.

En 1000 dies he tingut temps de descobrir i valorar els beneficis de ser resident en terres forasteres però també a conviure amb l’enyorança del confort i el benestar de ser a prop del meus. El 1000 dies han vingut acompanyats de 999 nits m’han ensenyat que sóc capaç de somiar en llengües estrangeres que ni tan sols jo sé parlar. He tingut temps, també, per poder veure amb els meus propis ulls que a l’hemisferi sud, les estrelles funcionen al revés.

1000 dies en que us he trobat a faltar a tots, tots i tots. També al pa amb tomàquet. 1000 die han passat i tant de bo sabés quants més en falten. Fins llavors, seguiré fent el que millor sé fer:

Viure.

Anuncis

Un pensament sobre “1000 dies

Deixa un comentari

