Sóc un guanyador

Afirmació que pot semblar atrevida, pedant i fins i tot fatxenda. Cert, però no seria pas incorrecte atribuir qualsevol dels tres adjectius a la meva persona. En qualsevol cas l’afirmació “sóc un guanyador” té una explicació. Una mica complexa potser, però intel·ligible si s’escolta com toca.

Fa uns dies us vaig parlar del trademe, aquest portal kiwi que substitueix el que a Catalunya coneixem com a eBay. Un indret on la gent compra el que li manca i ven el que li sobra. D’allà n’he tret des de tendes de campanya fins a cafeteres i hi he venut tant sabates com cadires o fins i tot habitacions de lloguer.

Doncs bé, fa uns mesos volia comprar-hi una Play Station 2. Una d’aquestes fantàstiques màquines de diversió per al jovent. La recerca va ser ràpida, n’hi havia a patades a una mitjana d’uns 50€ “la peça”. Vaig fer unes licitacions (unes “pujas” de tota la vida) i vaig intentar adquirir a subhasta alguna de les màquines. Durant una setmana anava oferint diners a la gent, però algú sempre acabava superant el meu màxim i, al final, ho vaig deixar córrer.

Fins dilluns passat. No sé com ni per què l’Albert, en Tito, va tornar a treure el tema mentre fèiem un cafè i, en un rampell dels meus, vaig tornar al trademe i vaig posar la meva oferta sobre la taula a diversa gent que es venia les seves ps2 a un preu raonable.

Les meves esperances d’aconseguir una Play Station eren mínimes fins que, abans d’ahir vaig rebre un missatge al mòbil: “felicitats, la teva oferta ha estat la més alta”. Alegria!

Alegria, molta, sí, fins que una hora més tard rebo un altre email: “felicitats, la teva oferta ha estat la més alta”. I penso “què fan enviant el mateix mail dos cops?

Doncs no era el mateix email. Havia aconseguit dos Play Station. Fantàstic.

Què bonic i graciós haver de pagar dos joguines oi? Doncs 24 hores més tard, és a dir ara, us puc confirmar que no només tinc dues Play Station, sinó que en tinc quatre.

Drama a can Fonoll. Quatre!!! Quatre PS2 amb 8 mandos (dos d’ells rosa), 2 micros d’aquests per cantar, comandament a distància, 3 targetes de memòria, “mandos” pel Buzz (?!¿¡) i 10 jocs que, per cert, no són de futbol sinó de rugby.

Ei, i espereu que encara lidero una subhasta. Potser demà sóc propietari de 5 Play Station (sense contar la que tinc a Cardedeu).

El que deia, sóc un guanyador. De subhastes, com a mínim.

289387037 289667940 289875571Molt bé Marc, i ara què en fem de tot això???

Anuncis

Un pensament sobre “Sóc un guanyador

Deixa un comentari

