Time to go!

Alerta! Post sense accents ni peculiaritats ortografiques catalanes.

Semblava que el dia no arribaria mai. Han passat mes de 34 mesos des de que vaig aterrar a Nova Zelanda. Que rapid es diu pero que lent que passa. Sigui com sigui ha arribat el dia. D’aqui 24 hores sere a l’illa sud del pais mes llunya del planeta. Ja era hora. Ja tinc a l’estomac aquell nus d’abans d’un viatge espatarrant. Unes sensacions de “aixo sera la hostia” que em tremolen les cames nomes de pensar-hi. Bateries carregades, maletes fetes i dansa del sol ballada i cantada.

El clima es l’unic factor del viatge que s’escapa del meu (nostre) control. Sera el sol qui faci d’aquest viatge el mes espectacular de la meva vida o, tan sols, un viatge impressionant i inoblidable.

Sigui com sigui, els propers 17 dies (d’estiu, per si no ho heu notat), els passare rodejant tota la illa sud de Nova Zelanda arrencant des de Christchurch i conduint en contra les agulles del rellotge. Uns 3.000km de carreteres que, segons explica la gent, et fan anar amb la boca oberta la majoria del trajecte.

Com d’espectacular ha de ser l’illa sud que el dia 3 de gener m’estare banyant a platges de sorra daurada, el dia 5 caminare amb bufanda i guants per un glaciar i el dia 8 m’endinsare amb un vaixell per un fiord. Un dia estas prenent el sol a la platja i l’altre estas veient pinguins gaudint de l’estiu local. Aixo no passa a massa llocs del planeta.

M’he proposat mantenir-me lluny del mobil durant els propers 17 dies. Res de whatsapps, res de facebook, res de trucades, res de missatges, res de premsa. Vacances amb totes i cadascuna de les lletres. Com a molt pujare alguna foto al facebook perque el mon sapiga que estic viu i, per que amagar-ho, per fer-vos dentetes.

A banda d’aixo, res mes.

Amics, familia, gent, us desitjo la millor entrada d’any possible i espero que em poseu al dia tan bon punt torni a la rutina rutinaria.

Desitgeu-me sort.

Per cert, a Auckland, ara mateix, plou.

Anuncis

3 pensaments sobre “Time to go!

  1. Retroenllaç: Tot a punt! |

Deixa un comentari

