Barça, Barça i musclos

Quina alegria. Una merda haver de treballar quan el teu equip, el nostre, juga contra l’etern rival, però gràcies al s.XXI i a $400 que em vaig gastar fa cosa d’un any en un mòbil com Déu manava m’han permès seguir el partit a través de la ràdio catalana per internet. Impensable fa uns anys, realitat avui en dia.

La història del partit ja la coneixeu així que me la salto i us explico com ho he viscut jo i què n’he tret de la victòria de Messi i els seus 10 altres col·legues. 

Aquí eren les nou del matí quan començava el partit. Tenint en compte que em tocava treballar, les nou del matí no era la pitjor hora. Tenim el pub tancat, així que m’he pogut concentrar plenament en la retransmissió d’en Pou.

A les 10, és a dir a l’inici de la segona meitat, m’ha tocat obrir les portes de l’Albion, però res a canviat, fins a quarts de dotze (amb el partit ja ha acabat i les pertinents celebracions executades) no ha entrat ningú. He tingut la ràdio a tota pastilla durant els 90 minuts de partit.

Aquest any, per primera vegada, havia decidit apostar pel Barça. Apostar vull dir posar-hi diners. Les cases d’apostes no el donaven com a favorit i jo ho veia fàcil. Així que ahir vaig dipositar la confiança en el Barça. Però no només ho vaig fer en els nostres, vaig creure que el València també faria la feina a casa contra el Villareal. 

$25. L’aposta més cara que he fet mai. $25 a que tant Barça com València guanyarien els seus partits.

Doncs apa, dit i fet.

El que m’agradava més de l’aposta era que, en cas que el Barça perdés, estaria deprimit tot el dia i sense ganes de sortir. No obstant, amb la victòria del Barça, tindria ganes d’anar a celebrar-ho sopant a fora o anant a fer unes copes. Doncs senyores i senyors, una aposta et permet que sigui la victòria dels teus qui et pagui les activitats post partit.

Així estat. València i Barça m’han inflat la cartera amb uns benvinguts $145. He convidat a la Xalita a un sopar de luxe al centre d’Auckland. Ens hem menjat més d’un quilo i mig de musclos impressionantment bons.

Desktop2

Només puc dir una cosa al final del meu llarg dilluns:

Gràcies Barça. Gràcies.

Anuncis

Un pensament sobre “Barça, Barça i musclos

Deixa un comentari

