Royal Friday

Quan un divendres no es té res a matar, un pot arribar a fer el que sigui per sortir de casa i esbargir-se unes hores. Fins i tot anar a veure els Ducs de Cambridge fent el paperina per Auckland. El típic republicà fent-se un lloc entre les multituds locals per veure a la Kate o en William, ves quina cosa. Un cardedeuenc a Auckland buscant el retrat dels hereus de la corona britànica. Qui m’ho hagués dit.

Vaig haver de fer un parell d’hores a l’Albion. Es veu que faig de jefe quan el de veritat està de vacances. S’ha convertit en rutina. No que em toqui prendre cap decisió crítica, faltaria més. La meva única responsabilitat és quadrar els números del dia anterior i portar el líquid al banc. Es veu que això de tenir experiència amb números i bancs val per algo. A sou d’immigrant, tot sigui dit.

Fetes les dues hores, cap a casa a agafar càmera i pantalons curts (el temps aguanta) i passeig fins al port on els “brits” havien de fer acte de presència. Vaig fer-hi via amb la Jessica, una catalana que va passar a dir-me de tot per anar a veure el teatre reial a explicar-me la història de la reialesa britànica.

Jo esperava el típic descapotable i tal, però suposo que per seguretat un BMW amb vidres ben gruixuts i tintats és més de fiar, no sé. Amb prou feines vaig poder veure una mà darrera el vidre del cotxe oficial. Molt de guiri tot plegat.

Després es van posar a fer una regata, es veu que no és només al monarca espanyol que li van les onades. Per evitar les multituds vam decidir anar a un moll més tranquil que el de sortida i arribada dels velers. Però clar, això va implicar que les fotos eren considerablement llunyanes.

Un divendres ben peculiar!

IMG_6811

Clica la foto per veure una mica millor què vaig fer divendres…!

Deixa un comentari

