El pis (més) nou

Tinc la sensació d’haver escrit aquest post trenta-quatre vegades. Em mudo massa, ho sé, però què hi farem? Només intento mantenir el cost de l’habitatge el més baix possible sense renunciar a uns mínims indispensables. Això em comporta, sovint, a mudances express com les d’aquesta setmana passada.

Ara ja fa ben bé una setmana que vivim al nou pis, però entre haver de fer 30 anys i fer el gandul, no he tingut temps per compartir quatre retrats del que és la meva nova llar.

Aquí van unes quantes fotos de l’indret on visc, per si us ve de gust fer-me una visita un dia d’aquests.

IMG_2592El menjador. Si en voleu veure la resta, cliqueu el sofà!

4 thoughts on “El pis (més) nou

  1. Vaja luju! Quin paio! Per cert, em vaig fer una foto en aquest pàrquing, diria que on està aparcat el cotxe negre, reflexant-me a l’edifici del davant! Cool!

Deixa un comentari

