Advanced Business

Fet. Ja estic apuntat a una escola que, a banda de buidar-me les butxaques, mirarà d’ensenyar-me com fer negocis. Avui m’he registrat oficialment a l’escola, demà toca orientació i dimarts vinent comencen classes. Evidentment, el tràmit d’avui no ha estat tal i com un futur estudiant esperaria.

Vaig ser advertit que em tocaria fer un examen abans de començar el curs. La veritat és que tenint en compte que “em salto” 6 mesos d’estudis i començo directament al Diploma “Advanced”, pensava que potser em preguntarien qüestions referents al semestre que jo no he fet. I clar, haguera estat un drama.

Però tranquil·litat. No ha estat així. L’examen ha consistit en dues parts. La primera, respondre unes preguntes sobre normes i funcionament de l’escola amb un llibret amb totes les respostes al costat. La segona, un examen d’aritmètica, res, una prova d’alt nivell per mirar si sóc un crac fent números o no.

L’examen deia el següent:

Contesta les següents preguntes basant-te amb la llista de la compra que tens a continuació:

Llet: $4.5
Pa: $2.95
Cosmètics: $24.60
Postres: $9.99
Taula de planxar: $69.00

1. Quin és el cost total de pa, llet i postres?
2. Quan canvi et tornaran si compres dues ampolles de llet amb un bitllet de $10?
3. Què és més car, 2 postres o 1 cosmètics?
4. Si els cosmètics tenen un descompte del 75%, quan valen?
5. Si la taula de planxar està descomptada al 50%, quan val?
6. Si ho compro tot i em cobren un 10% extra per lliurar-ho a domicili, quan acabaré pagant?

Bé, espero que el curs sigui més complicat que el test per entrar-hi.

20141009_121219Clica la foto si te’n fas creus i ho vols veure a mida real

Anuncis

8 pensaments sobre “Advanced Business

  1. Cooooom???? I no t’has preguntat allò de… Dónde está la cámara, no???? Collons! Crec que poc li ensenyaran a un murri com tuuu haha

      • Totalment d’acord!! Molt rapalent o digues-li “Fonoll style” això de la correcció. Encara x llest et diran que NO l’has passat! ;) hahaha

      • Vaig ser una mica repel·lent, però res de l’altre món. He estat molt ben acollit per l’escola. Un referent. Ja he rebut felicitacions per part del teacher. Sóc un molt bon estudiant. Més del que ho era a Vic, no doubt.

Deixa un comentari

