Anar al futbol

Una d’aquelles coses que es troben a faltar quan un viu a Oceania (a banda de la corrupció), és la passió pel futbol. Aquí van de rugbi, criquet o futbol australià i clar, no és el mateix. Però la veritat és que a Austràlia m’estic trobant més adeptes al futbol “real” que no pas a Nova Zelanda. Aquí tenen una lliga ben muntada i la gent va als camps i tot.

La lliga la formen 10 equips: 9 australians i 1 neozelandès. Com un Barça en una Catalunya independent jugant a la lliga espanyola. El fet és que a l’equip kiwi hi ha un català, un de tants que vaig tenir l’oportunitat de conèixer durant els meus anys per Auckland, el lleidatà Albert Riera. I ja que ahir l’Albert venia a jugar contra el Melbourne, s’ho va currar i em va fer arribar dues entrades per poder anar a l’estadi.

IMG_3528Els dos catalans que ahir eren a l’AAMI Park, junts després del 2-0
Si cliques la foto en podràs veure unes quantes més!

No us avorriré amb “què tal el partit” (Melbourne va guanyar 2-0). Em limito a comentar coses que vaig veure molt diferents de “casa”.

  • Em va fer gràcia que mentre el Camp Nou té 107 portes per accedir a l’estadi, el camp on es va jugar ahir el partit en tenia 7.
  • Des del meu seient es podia veure part de l’skyline de Melbourne.
  • La posta de sol durant el partit va ser espaterrant.
  • A la segona part, els ocells van envair la gespa. La gent no es va alarmar, per tant deu ser habitual.
  • El peix arrebossat amb patates fregides és l’equivalent al nostre “frankfurt”.
  • El públic no va deixar d’animar i cantar durant els 90 minuts.
  • La Xalita xiscla en totes les ocasions de gol en contra, estil pel·lícula de terror.

Molt bona experiència sigui com sigui. Altre cop, de franc.

Estic que no paro!

Així va ser el primer gol del partit per cert, just quan gravava, ves per on.

Anuncis

Un pensament sobre “Anar al futbol

Deixa un comentari

