26 fotos en una

Poca cosa tinc a dir en un dia on el més interessant que ha passat és que un 7eleven m’ha venut una coca cola caducada (de fa 3 mesos). Si demà tinc temps, aniré a reclamar els meus diners i sinó en tinc, doncs me la beuré. Ah bé, també he fet una entrevista de feina, però ja us en parlaré si me la donen.

Així que avui publico una foto que feia des del juny que volia penjar. És una panoràmica de 360º de Bangkok des de la 80ena planta de l’edifici més alt de Tailàndia, el Bayioke. La panoràmica està basada en 26 fotos fetes així a mà alçada mentre caminava pel mirador. Mai havia intentat fer una foto d’aquestes característiques i trobo que per ser la primera no està pas gens malament.

Evidentment haig de donar les gràcies a Photoshop.

BANGKOKPANORAMA2Cliqueu-la per veure-la en detall! (Aviso: tarda en carregar… podem tirar del tòpic “el bo es fa esperar”…)
Un cop carregada, recomano fer “Control +” fins que s’ajusti a la mida de la vostra pantalla, a la meva és quan és un zoom del 300%.

I si la voleu, us la podeu descarregar seguint aquest link (pesa 33mb). Evidentment, espero que em citeu si mai la voleu fer servir.

Anuncis

Un pensament sobre “26 fotos en una

  1. Bona nit Sydney, els primers que heu votat am i b èxit .
    T`’he sentit a RAC1. Gràcies . Aquí anirà molt bé.
    A veure si a RAC1 tàgafen dùn vegadea !!!
    molt bona feina

Deixa un comentari

