Jo només volia una scooter però…

Vas al mercat a comprar pepinos i surts amb el carro amb la compra per la setmana. Surts a fer “només” una copa, i tornes a les 5 de la matinada. Vas a comprar un mòbil “per poder parlar” i acabes adquirint un smartphone d’última generació. Busques una motoreta per moure’t per la ciutat i et trobes amb una Kawasaki Ninja de 600cc entre les teves mans.

IMG_4407

És impossible que sigui l’únic a qui li passen aquestes coses. Dijous vaig començar a mirar motos, no per res, però resulta que demà passat començo a treballar i el restaurant on ho faré està “no gaire lluny de casa”, però amb tramvia es tarda una hora i en moto 10 minuts. Així que una motoreta em va semblar ideal.

La sorpresa va ser quan vaig veure els preus de motos de segona mà a Melbourne. Les motos petites eren caríssimes (pel que són) i les motos més grosses eren baratíssimes (pel que són). Així que sense voler, vaig començar a mirar motos de 50cc, augmentar la recerca a motos de fins a 250cc i acabar comprant una 600cc.

Em sento com un nen un 6 de gener. Tornar a conduir un monstre d’aquests és una passada. Sabeu quan fa que em vaig vendre la meva Yamaha R6? Ja en fa 8 anys. El temps vola.

Ara, seguint tots els vostres consells (que de fet només són un), conduiré amb compte i intentaré no fotre’m de cap amb tant de rail per tramvies.

El marcador “cotxes vs motos” a la meva vida, ara mateix: 3-5, les dues rodes guanyen.

IMG_4411 IMG_4412 IMG_4413

Anuncis

3 pensaments sobre “Jo només volia una scooter però…

  1. quina passadaaaaaaaaaaaa!!! però jo volia foto de tu a dalt!
    I ara tocarà cascos, indumentària, guants… M’alegro molt per tu en concret (sé com t’agrada la moto) i per vosaltres dos, ja que ara podreu veure una mica més de món amb llibertat! ;)

Deixa un comentari

