Abans ho dic…

Fa tot just 48 hores, vaig cometre la imprudència de publicar:

“Ara bé, el segon dia de tenir-la (la moto) vaig punxar roda, he hagut de passar la “itv” d’aquí i pagar el canvi de nom. Tot plegat, gairebé $1.000. Però clar, m’estalvio molt (molt) de temps anant i venint de treballar (unes 20 hores al mes). Mentre no doni cap altre ensurt, haurà valgut la pena.”

Ahir, tan maco que sóc, em vaig posar a ordenar la casa (en serio), i quan vaig arribar al garatge i vaig admirar la moto, vaig adonar-me que tenir un “tornillo” travessant la roda del darrera. Drama. Podria haver estat pitjor, perquè podria haver tingut la roda totalment desinflada i, en canvi, el cargol havia travessat perpendicularment perfecte el pneumàtic sense deixar espai per l’aire de dins de la roda d’escapar-se.

Screw-in-tyre

No és la meva roda, però si fa no fa, així me la vaig trobar.

Gràcies a aquesta peculiar manera de punxar roda, avui he pogut conduir fins al mecànic. Ara, trobar un taller on arreglessin una punxada de roda a un desconegut a 3 dies de Nadal no ha estat fàcil. Després de més de 15 trucades a tallers de tot Melbourne, he acabat a 20km de casa. Tot un espectacle. El que no em passi a mi…

El meu pla era ser al mecànic abans de les 16:30 i, considerant que plegava a les 15, era una fita factible. Però clar, quan un depèn del transport públic ja pot ser Barcelona, Melbourne o la Xina popular, que un fa tard. He tardat una hora en arribar a casa (amb moto tardo 15 minuts) i, quan he arribat al taller, ja eren gairebé les 5.

Quedem-nos amb el més positiu de la història. He punxat roda un 21 desembre a Melbourne però he pogut conduir amb un cargol incrustat el pneumàtic durant 20km i demà al matí tinc el problema solucionat.

Regals de Nadal inesperats.

Anuncis

Deixa un comentari

