Introduint els Reis a la Xalita

Si haguéssiu vist la cara de la Xalita quan ahir li dic que hem de posar aigua pels camells, encara riuríeu. Bastant d’imprevist vaig decidir que ja era hora d’introduir la nostrada tradició de celebrar els Reis. Ja ho volia fer l’any passat, però el fet d’estar viatjant per l’illa sud de Nova Zelanda va posposar els meus plans. Aquest 2015 ha estat l’any.

Quan em va tocar comprar un regal de Nadal per “obligació” autòctona, vaig pensar que ja era hora de canviar aquesta tradició i passar-la al 6 de gener. Jo mai he fet regals per Nadal (només amics invisibles), i fer-ho als antípodes em fa així com mandra. A més, la Xalita, sent de Tailàndia ni celebra el Pare Noel, ni el tió ni els Reis. Així que tant per tant, fem-ho per Reis.

No volia explicar-li la història i “obligar-la” a comprar-me un regal, així que he celebrat aquest dia de Reis com a inversió pel futur. Així que, sense advertència prèvia, ahir vaig deixar-li anar:

Xalita, saps que si deixes una sabata, una mica d’aigua pels camells i alguna cosa de menjar pels Reis, és possible que passin per casa i et deixin alguna coseta? – La reacció va ser d’estupefacció (evidentment), però després d’una petita explicació, li va engrescar la idea i va decidir deixar aigua i teca per si els Reis d’Orient els venia de gust passar.

I durant la nit, han passat!

Aquest matí, inesperadament, s’ha trobat amb la sabata plena de “xuxes” i uns quants regals que li han alegrat el matí. I a partir d’ara, Reis d’Orient cada any!

Em sap greu, però fer el tió és una mica més complicat.

I aprofitant que jo no treballava i que feia un dia prou bo, ens hem deixat veure per la Mornington Peninsula.

IMG_5220Si cliques aquesta foto, podràs veure’n 21 més!

Burke RdState Route 17 to Main StC782 - Google Maps - Google Chrome 6012015 220543.bmpLa nostra ruta d’avui. Casa / Jardins / Sorrento / Seaport / Mornington

Anuncis

Un pensament sobre “Introduint els Reis a la Xalita

Deixa un comentari

