La White Night i l’esgotament

Des de que he tornat als “estudis” i només puc fer diners 20 horetes a la setmana, m’he trobat amb un problema: Després de treballar estic esgotat. La manca de rutina laboral sumada a 20 hores dempeus en els dos dies de més feina al restaurant desemboquen en una destrucció de les habilitats dels meus músculs a les extremitats inferiors. Dissabtes després de treballar les cames no em responen.

Però aquest dissabte passat Melbourne celebrava la White Night, un espectacle cultural que il·lumina la capital de Victòria com cap altra nit de l’any. I personalment, crec que és una pena que l’espectacle duri una sola nit. Crec que hauria de ser una mena de festival de cap de setmana però clar, qui nassos sóc jo per decidir quan se celebra la White Night a la meva ciutat d’acollida.

En qualsevol cas vaig pensar que, tot i la inexistència de sensibilitat a les cames, era imprescindible deixar-se caure pel centre de la ciutat després de treballar (a la 1am) per tirar quatre fotos i veure que es coïa al festival.

Va ser una autèntica pena el meu estat físic perquè si hagués tingut esma m’hagués quedat fins les 7 del matí passejant per una ciutat ben diferent de qualsevol altra nit. Llums, música en directe per tot arreu, espectacles, exposicions. Tot de nit, tot diferent, tot gratuït.

Vaig aguantar tres horetes però vaig patir de valent. Perquè us en feu una idea, en tres hores a un esdeveniment on l’únic que hi vaig a fer és tirar fotos i captar una mica l’ambient, normalment arribaria a casa amb unes 300 fotos… doncs en tinc 90. Una pena perquè hi havia coses molt interessants, però com es diria vulgarment, no m’aguantava els pets.

Vaig fer via cap a casa i ahir diumenge no em podia moure. Dia de relax, avui ressaca de relax i demà al “cole”. Vidorra.

IMG_6189

Clica la imatge si et ve de gust veure la resta! (res… 20 fotetes!)

Anuncis

Deixa un comentari

