Pensaments aleatoris

Treballo dos dies a la setmana. Tinc des de diumenge fins a dijous per rentar i planxar les meves camises per treballar. Com pot ser que després de tant de temps, segueixi planxant les camises el mateix divendres al matí. Per què? Com pot ser?

Odio llevar-me d’hora al matí. I com que sóc així de burro, els divendres em toca llevar-me 25 minuts més aviat del que podria perquè em toca afaitar-me i planxar-me la camisa i el davantal. Ho podria fer tot dijous. Tot. Però no, sempre a última hora.

Fa dos mesos que cada divendres al matí vaig de cul. Em sona l’alarma, la ignoro, sona altra vegada, la ignoro… i així fins que el subconscient em diu: “xaval, recorda que t’has d’afaitar i planxar la camisa”, i apa, a corre que fas tard.

Per si fos poc, sóc reincident, feia exactament el mateix quan treballava a Caixa Manresa, sempre a última hora. No deixis per demà el que puguis fer avui. Algun dia hauria de començar a posar en pràctica algunes de les dites que he après al llarg de trenta primaveres.

Tot i que, ben mirat, jo sóc més de “no deixis per demà el que vulguis fer avui”. I avui, amics, dijous a quarts de deu de la nit, no vull planxar. Ja ho faré demà al matí, entre lleganyes i cafès amb llet.

Un pensament sobre “Pensaments aleatoris

Deixa un comentari

