Photo New Zealand!

Estreno secció. Senzilla, clara i contundent: “Photo New Zealand”. La pàgina neix amb la intenció de tenir ordenades les meves fotos a terres kiwis. Doncs això, veureu que “PhotoNZ” ha aparegut a la barra d’accessos directes que tinc just aquí al damunt. Us convido a fer-hi una ullada i tal, tot i que tampoc és obligatori.

Pel que fa al meu dia, molt d’estar per casa, de fet, al llit. Un d’aquells dies gossos, mirant documentals de la BBC, How I Met Your Mother… total, que se m’ha fet fosc i no he anat al supermercat. Demà, sens falta, hauré de mobilitzar-me en busca de llet i pa.

Us deixo fins demà…! Demà divendres, pub! Yuhoo!

2 pensaments sobre “Photo New Zealand!

  1. Ostres ostres ostres!!!
    a aquest ritme, xiquet, ens faràs eixamplar la pantalla, amb tantes seccions a la barra aquesta ja no me n’hi cap cap més jejeje
    Bé, jo m’acomiado durant uns dies, perquè el nostre país veí gavatxu m’espera amb els braços oberts per anar-ne a gaudir de les excursions a la muntanya i les baixades en caiac pels seus rius. Així que fins d’aquí uns dies. Fes moltes fotos! Una abraçada des de Taradell.
    siau!

  2. us hem trobat buscant fotos de kiwis per fer un dels personatges dels nostres contes per aprendre a llegir i ja us havíme vist a CATALANS PEL MÓN….ens han agradat les vostres fotos, sobretot les de natura…..si ens expliqueu alguna cosa de com cultiven la terra per aquestes latituds ens anìrà molt bé per la secció d’hort…i si sabeu gent que vol aprendre español divertint-se li podeu parlar de FLOTS( http://vimeo.com/24413238)…..bon agost…r o s a

Deixa un comentari